ZÁRUKA
3 roky / 100 000 km
CADILLAC XT4 CROSSOVER
TECHNOLOGICKÝ NÁSKOK A POŽITEK Z JÍZDY
Již od 989 000 Kč s DPH.
Nový Cadillac XT4 efektivně využívá tradiční technologický náskok značky, a celé posádce tak dokáže nabídnout luxusní SUV zprostředkující vynikající odezvu i požitek z kultivované jízdy. Za dynamickým spojením jízdních schopností a pohodlí XT4 stojí nový přeplňovaný agregát a systém aktivního sportovního odpružení (výbava na přání) s elektronickou regulací tlumičů a přesným, elektronicky zkalibrovaným řízením, stejně tak jako systém pohonu všech kol (AWD) s dvojicí spojek (výbava na přání).
Exkluzivní architektura a působivý design
Pro Cadillac XT4 je typická propracovaná technologie LED světel vpředu i vzadu s potkávacími i dálkovými LED světlomety a LED pásem světel denního svícení ve tvaru břitu. Vertikální světelný podpis vozů Cadillac ve tvaru písmene „L“ je protažen v horizontální rovině, a zdůrazňuje tak šířku i sebejistý postoj XT4. Standardní LED zadní světla u provedení Luxury a Premium Luxury chrání tradiční červené kryty, zatímco u verze Sport zaujmou neutrálně tónované (čiré) kryty sladěné s obecně tmavšími barevnými odstíny exteriéru vozu.
BARVY KAROSÉRIE
DISKY KOL
Exteriér
VŠE VE PROSPĚCH AGILITY A JÍZDNÍ DYNAMIKY
Za agilní jízdní dynamikou Cadillacu XT4 stojí zbrusu nová architektura kompaktního SUV, schopná přetavit výkon celé soustavy pohonu v požitek ze sportovní a kultivované jízdy. Okamžitá odezva mechanizmu řízení na pokyny od volantu přináší intenzivnější pocit propojení s vozovkou, Jde o vlastnost, která přispívá k řidičově jistotě za volantem a dodává XT4 sportovní charakter.
ROBUSTNÍ PODVOZEK A SYSTÉM PŘÍMÉHO ŘÍZENÍ
Robustní a tuhý podvozek se chlubí relativně nízkou hmotností díky vysokému zastoupení lisovaných dílů z vysokopevnostní oceli. Pevnost podvozku dovoluje mimořádně široký rozsah odladění systému zavěšení a odpružení kol v zájmu co nejlepší zpětné vazby pro řidiče a celkového pocitu solidnosti. Ke sportovnímu a hbitému charakteru jízdní dynamiky XT4 zásadním způsobem přispívá elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem.
PROVEDENÍ INTERIÉRU
Interiér
RAFINOVANÝ A MODERNÍ INTERIÉR
Interiér nového XT4 odráží motivy vnějšího designu, a zprostředkuje tak smělý charakter i robustnost s mladistvě sportovním tónem. K pocitu prostornosti přispívají rozmáchlé oblouky a zkosené křivky, vytvářející v kabině utažené, těsně ovinuté tvary. Z intuitivních technologií jmenujme novou generaci systému bezdrátového nabíjení mobilních přístrojů nebo palubní ionizátor vzduchu (v obou případech výbava na přání).
INTUITIVNÍ TECHNOLOGIE
XT4 se chlubí moderním prostředím konektivity díky nejvyspělejšímu rozhraní palubního infotainmentu. Uživatelské rozhraní Cadillac je tvořeno dynamickou platformou, která nabízí podobný způsob ovládání jako u chytrých telefonů s intuitivním rozhraním, rychlejší odezvou a zdokonaleným rozpoznáváním hlasu, včetně možnosti průběžné modernizace podle měnících se požadavků zákazníka na konektivitu.
VYBRANÉ PRVKY VÝBAVY
Výkon
VÝKON DOPOVANÝ PŘEPLŇOVÁNÍM
Všechny verze vozu Cadillac XT4 pohání zbrusu nový agregát 2,0 litru Turbo, využívající špičkovou technologii ventilového rozvodu ve prospěch hospodárného chodu i bezprostředně dostupného výkonu za všech otáček. Motor disponuje nejvyšším výkonem 237 koní (podle SAE) a točivým momentem 350 Nm; odhadovaná spotřeba paliva (podle EPA) činí 9,8 l/100 km ve městě, resp. 7,8 l/100 km mimo město (provedení FWD), a tak se vůz chlubí příkladným vyvážením jízdních schopností a hospodárnosti na samotném vrcholu prémiových SUV vozů kompaktní třídy.
Bezpečnost
ELEKTRO-HYDRAULICKÝ BRZDOVÝ SYSTÉM
XT4 je prvním vozem značky Cadillac, který používá nejmodernější elektro-hydraulický brzdový systém. Tento systém s kompaktním elektromotorem nahrazuje tradiční konstrukci podtlakového posilovače brzd a nabízí brzdnou sílu na vyžádání ve prospěch co nejlepších brzdných schopností. Rovněž napomáhá snižovat spotřebu XT4, neboť omezuje pasivní zátěž spalovacího motoru.
Bezpečnost
INTELIGENTNÍ SYSTÉM POHONU VŠECH KOL
Systém pohonu všech kol (AWD) s dvojicí spojek (výbava na přání) v zájmu optimální kontroly vozidla nezávisle dávkuje točivý moment na jednotlivá kola. Zlepšuje ovladatelnost na suché silnici a při průjezdu zatáčkami, ale současně zajišťuje i vynikající jízdní schopnosti za mokra, na blátivých cestách či za podmínek sněhu a ledu. A prostřednictvím standardně dodávaného voliče jízdních režimů ‚Driver Mode Select‘ lze pohon zadních kol zcela odpojit, a tak snížit spotřebu paliva.