tucar-chevrolet-corvette-c8-1920x500-01.

benzín

RWD

6,2 l V8, 495 k

8st. automat

637 Nm

CHEVROLET CORVETTE C8

* s paketem Z51

Corvette poosmé a zcela po novém!

Osmá generace legendy Chevrolet Corvette není jen další generací tohoto modelu, ale můžeme bez ostychu konstatovat, že se jedná o další level. A to nejen v exteriéru, ale hlavně pod kapotou se skrývá revoluční překvapení – motor uprostřed. Počáteční verze je výkonově sice jen trochu vylepšená oproti sedmé generaci, ale později nastoupí i výkonnější verze, které by údajně měly mít až 1000 koní, což jistě potrápí nejeden evropský supersport.

 

Úvodní verze Corvette Stingray bude mít motor 6,2L V8 s výkonem 495 koní a točivým momentem 637 Nm. A samozřejmě s technologií vypínání válců, takže i spotřeba bude velmi příznivá. Tuto nemalou sílu posílá motor na zadní nápravu přes osmistupňovou dvouspojkovou převodovku s možností řazení pádly pod volantem.

 

Seznamte se s tímto revolučním supersportem, který budete chtít řídit každý den!

Motor.

Uprostřed a na očích!

Poklad pod skleněným krytem. Úvodní verze Corvette Stingray bude mít zcela nový motor 6,2L V8 s výkonem 495 koní a točivým momentem 637 Nm. A samozřejmě s technologií vypínání válců, takže i spotřeba bude velmi příznivá. Do budoucna se plánuje i verze s výkonem přes 1000 koní.

Převodovka – rychlá a přesná

Osmistupňová dvouspojková převodovka posílá obrovský výkon motoru na zadní nápravu s citem, přesností a rychlostí. Dle potřeby si můžete nastavit i charakter ovládání vozu na základě výběru z šesti jízdních režimů - Weather, Tour, Sport, Track, MyMode (individuální nastavení řidiče) a Z (umožňuje ladit motor a převodovku).

Ultralehká kola

Přizpůsobte si vzhled své Corvety výběrem disků obutých do celoročních pneumatik. Tato ultralehká 19palcová přední a 20palcová zadní kola poskytují lepší jízdu a nižší hluk a jsou k dispozici ve dvou provedeních.

Maximální aerodynamika

V pořadí osmá generace Corvety se narodila v aerodynamickém tunelu, s novou architekturou umístění motoru uprostřed, címž získala řadu aerodynamických výhod. Jako například mnoho chladících otvorů nebo skryté kliky dveří.

Exteriér – mistrovské dílo

Karosérie
Zcela nová konstrukce karosérie je o více než 10% tužší než předchozí generace, což přispívá k bezpečnější a spolehlivější jízdě.

Jako naprostou novinku má Corveta systém překonávání překážek (retardéry, vysoké nájezdy), kdy se přední část zvedne asi o 4cm a to během tří sekund. A pamatuje si pomocí GPS až 1000 takovýchto míst, kdy se pak auto zvedne automaticky.

Nebojte se retardérů!

Volant

Závodní volant s plochou spodní částí, navržený pro maximální přehlednost a pohodní, obsahuje velké řadící páky a všechny potřebné ovládací prvky.

Velitelské centrum

8-palcový barevný dotykový displej je umístěn na geniální pozici a poskytuje tak veškerý komfort ovládání bez rušivých vlivů na jízdu. Přístrojový displej s uhlopříčkou 12 palců je plně konfigurovatelný a obsahuje všechny informace pro ovládání vozu. Pro pohodovou jízdu Vám bude hrát prémiový hudební systém Bose. Samozřejmostí je plná kompatibilita se systémy Apple Carplay a Android Auto. K dispozici je i 4G LTE připojení + WIFI.

© 2020 TUCAR PLUS s.r.o.  |  Tuklaty u Prahy  |  +420 777 45 45 45  |  info@tucar.cz

  • Facebook - Bílý kruh
  • Instagram - Bílý kruh
  • YouTube - Bílý kruh