Osmá generace legendy Chevrolet Corvette není jen další generací tohoto modelu, ale můžeme bez ostychu konstatovat, že se jedná o další level. A to nejen v exteriéru, ale hlavně pod kapotou se skrývá revoluční překvapení – motor uprostřed.
Počáteční verze je výkonově sice jen trochu vylepšená oproti sedmé generaci, ale později nastoupí i výkonnější verze, které by údajně měly mít až 1000 koní, což jistě potrápí nejeden evropský supersport. Úvodní verze Corvette Stingray bude mít motor 6,2L V8 s výkonem 495 koní a točivým momentem 637 Nm. A samozřejmě s technologií vypínání válců, takže i spotřeba bude velmi příznivá. Tuto nemalou sílu posílá motor na zadní nápravu přes osmistupňovou dvouspojkovou převodovku s možností řazení pádly pod volantem.
Corvette Coupe MY2024
Vybrané prvky příplatkové výbavy:
-
Performance podvozková soustava včetně Magnetic Selective Ride Control (FE4)
-
Balíček ochrany baterie (ERI)
-
výbavový paket 3LT
-
Vnitřní obložení z uhlíkových vláken (FA5)
-
19"přední / 20" zadní 5ti ramenná-CarbonFlash hliníková kola s otevřeným paprskem (Q8Q)
-
Carbon Flash vnější akcenty, zadní spoiler a vnější zrcátka (ZYC)
-
Competition sedadla (AE4)
Corvette Convertible 2024
Vybrané prvky příplatkové výbavy:
-
Performance podvozková soustava včetně Magnetic Selective Ride Control (FE4)
-
Balíček ochrany baterie (ERI)
-
výbavový paket 3LT
-
Vnitřní obložení z uhlíkových vláken (FA5)
-
19"přední / 20" zadní 5ti ramenná-CarbonFlash hliníková kola s otevřeným paprskem (Q8Q)
-
Carbon Flash vnější akcenty, zadní spoiler a vnější zrcátka (ZYC)
-
Carbon Flash zadní záhlavní gondoly včetně celé skládací střechy (D84)
-
GT2 sedadla (AH2)
Seznamte se s tímto revolučním supersportem, který budete chtít řídit každý den!
Motor.
Uprostřed a na očích!
Poklad pod skleněným krytem. Úvodní verze Corvette Stingray bude mít zcela nový motor 6,2L V8 s výkonem 495 koní a točivým momentem 637 Nm. A samozřejmě s technologií vypínání válců, takže i spotřeba bude velmi příznivá. Do budoucna se plánuje i verze s výkonem přes 1000 koní.
Hlavní prvky výbavy:
-
Bezklíčové odemykání a startování pomocí tlačítka
-
ALU kola: přední 19palcová a zdaní 20palcová
-
Carbon Flash vnější prvky (boční průduchy, přední a zadní mřížky)
-
Emblémy v Carbon Flas
-
Dvouzónová automatická klimatizace
-
Kožený vyhřívaný volant – el. stavitelný ve všech směrech
-
Vyhřívaná a odvětrávaná sedadla, stavitelná
v 8 směrech -
Elektricky nastavitelná bederní opěrky pro obě sedadla
-
Paměťový balíček
-
Vnější zpětná zrcátka: vyhřívaná, elektricky stavitelná, sklopná, elektrochromatická vč. směrového světla
-
Vnitřní zpětné zrcátko s promítáním zadní kamery
-
Přední parkovací kamera „Curb View“ a zadní parkovací kamera
-
zadní parkovací asistent
-
detekce mrtvého úhlu a sledování provozu za vozem
-
Tempomat
-
Head-up displej
-
Záznam údajů o jízdě a výkonu (Performance Data Recorder)
-
12” barevná informační přístrojová deska
-
Volič režimu jízdy (Drive Mode Selector)
-
Chevrolet Infotainment 3 s navigačním systémem a 8” barevným dotykovým displejem
-
špičkový audiosystém Bose Performance se 14 reproduktor
-
Bezdrátové nabíjení mobilního telefonu
-
Systém tísňového volání
-
Bezvíčkové hrdlo nádrže
Z51 paket:
-
výkonný brzdový systém Brembo®
-
Z51 prémiový podvozek
-
Z51 prémiový výfukový systém
-
Z51 prémiový systém zadní nápravy
-
Zadní elektr. diferenciál (eLSD)
-
prémiový přední splitter a zadní spoiler
-
Heavy-duty chladící systém
-
pneu: Michelin® Pilot® Sport 4S „high performance, vpředu 245/35ZR19, vzadu 305/30ZR20, run-flat letní
Převodovka – rychlá a přesná
Osmistupňová dvouspojková převodovka s dvojitou spojkou posílá obrovský výkon motoru na zadní nápravu s citem, přesností a rychlostí. Dle potřeby si můžete nastavit i charakter ovládání vozu na základě výběru z šesti jízdních režimů - Weather, Tour, Sport, Track, MyMode (individuální nastavení řidiče) a Z (umožňuje ladit motor a převodovku).
Ultralehká kola
Přizpůsobte si vzhled své Corvety výběrem disků obutých do celoročních pneumatik. Tato ultralehká 19palcová přední a 20palcová zadní kola poskytují lepší jízdu a nižší hluk a jsou k dispozici ve dvou provedeních.
Maximální aerodynamika
V pořadí osmá generace Corvety se narodila v aerodynamickém tunelu, s novou architekturou umístění motoru uprostřed, címž získala řadu aerodynamických výhod. Jako například mnoho chladících otvorů nebo skryté kliky dveří.
Exteriér – mistrovské dílo
Karosérie
Zcela nová konstrukce karosérie je o více než 10% tužší než předchozí generace, což přispívá k bezpečnější a spolehlivější jízdě.
Nebojte se retardérů!
Jako naprostou novinku má Corveta systém překonávání překážek (retardéry, vysoké nájezdy), kdy se přední část zvedne asi o 4cm a to během tří sekund. A pamatuje si pomocí GPS až 1000 takovýchto míst, kdy se pak auto zvedne automaticky.
Volant
Závodní volant s plochou spodní částí, navržený pro maximální přehlednost a pohodní, obsahuje velké řadící páky a všechny potřebné ovládací prvky.
Velitelské centrum
8-palcový barevný dotykový displej je umístěn na geniální pozici a poskytuje tak veškerý komfort ovládání bez rušivých vlivů na jízdu. Přístrojový displej s uhlopříčkou 12 palců je plně konfigurovatelný a obsahuje všechny informace pro ovládání vozu. Pro pohodovou jízdu Vám bude hrát prémiový hudební systém Bose. Samozřejmostí je plná kompatibilita se systémy Apple Carplay a Android Auto. K dispozici je i 4G LTE připojení + WIFI.